FAQ(Frequently Asked Questions/Veelgestelde vragen)

Ga naar beneden

FAQ(Frequently Asked Questions/Veelgestelde vragen)

Bericht  FalconHorus op za jul 10, 2010 4:12 pm

FAQ

Algemeen
V: Hoe kom ik aan een account?
A: Een account kan je aanmaken door boven aan het forum op 'Registreren' te drukken. Vul alles in en wacht tot je mail krijgt van het forum, als je je account activeert door op de onderste link in de mail te drukken, kan je op je account.

V: Wat is/zijn 'topic(s)'?
A: Een topic is eigenlijk net zoiets als dit. Als je een 'onderwerp' aanmaakt is dat ook een topic. Een topic is dus een ander woord voor een 'onderwerp'.

V: Wat is een Admin en waar is een Admin goed voor?
A: Een Admin regelt alles in een forum. Hij is dus de leider/maker van het forum. Hem kan je over alles aanspreken.

V: Wat is een Moderator?
A: Een moderator is na een Admin de belangrijkste persoon op een forum, hij zorgt ervoor dat als de Admin geen tijd heeft of iets over het hoofd ziet, het wordt recht gezet.

V: Wat is een PM?
A: PM betekent Personal Message, dit betekent Persoonlijk bericht. Dus een bericht wat alleen jij en de ontvanger kunnen lezen.

V: Ik heb een foutje gevonden in een tekst, wat moet ik doen?
A: Stuur even een PM(Personal Message = Persoonlijk bericht) naar de Admin of Moderators of meld het bij 'Algemeen' onder het kopje 'fouten'.

RP
V: Wat is een RP?
A: RP betekent Role Playing(soms staat er ook nog een 'G' achter wat 'game' betekent). Role playing of Role playing game dus. Een normale RP wordt meestal gespeeld doormiddel van de pijltjestoetsen, je laat je poppetje dan van allemaal acties doen. Deze RP is op een forum, dus kun je je 'poppetje'(Karakter) niet zien. Je speelt je 'poppetje'(Karakter) doormiddel van kleine verhaaltjes te schrijven. Een ander reageert hier dan op. Misschien vind je het in het begin er niet zoveel aan of snap je het niet. Maar neem maar van de ervaren RP'ers aan: het is ongelofelijk leuk!

V: Wat is een Karakter en wat moet ik ermee?
A:Dit is de persoon die jij aanmaakt. Daarover gaan jouw 'verhaaltjes'. Jij mag bepalen wat hij/zij denkt, doet, ruikt, ziet, hoort enz.

V:Waar gaat deze RP dan over?
A:Deze RP is een historische. Hij gaat geheel over de Amerikaanse Revolutie. De tijd waarin de Amerikanen in opstand kwamen tegen de Britten. Het speelt zich af tussen 1775 & 1783. Een tijd waarin elektrische apparaten zoals computers, gloeilampen, MP-3 spelers, Playstations, koffiezetapparaten en dergelijke nog niet bestaan. Ook bestaan er nog geen tanks en/of auto's, fietsen, moderne geweren zoald het machinegeweer. Maar wat wél bestaat is het musketgeweer alleen duurt het langer om te laden.

V: Waar moet ik beginnen?
A: Je moet beginnen onder het kopje 'Aankomst in Boston'. Klik even op het topic waarin het inschrijvingsformulier staat en neem dat over door het te kopiëren en te plakken in een topic van jou. Vul nu het formuliertje in.

V: Wie kan ik allemaal spelen?
A:Je kunt een Brit, Amerikaan, Indiaan, Piraat, Spanjaard, Frans of Nederlander zijn.

V: Ik heb het inschrijvingsformulier ingevuld, wat nu?
A: Nu ben je vrij te gaan en staan waar je wilt als je personage. Iedere nationaliteit(soort persoon) heeft een andere stad/plaats als startpunt:

Brit: London, Portsmouth, Quebec of Boston.
Amerikaan: Boston, New York of Philadelphia
Indiaan: Indianen territorium
Piraat: Één van de wateren of Boston
Spanjaard: Één van de Spaanse kolonie-steden, St. Augustine of Boston
Frans: Quebec, Montreal, een Franse kolonie of Boston
Nederlander: New York, Albany of Boston

Ik hoop dat deze FAQ jullie een beetje opweg heeft geholpen, staat er iets niet in, een foutje gevonden of heb je een vraag? Meld het dan even svp.

Met vriendelijke groet,
FalconHorus
FalconHorus
Admin

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 07-07-10

Karakter Beschrijving
Karakter Beschrijving:

Profiel bekijken http://revolutionairywar.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: