RP Revolutie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beginnen met Spelen

Ga naar beneden

Beginnen met Spelen Empty Beginnen met Spelen

Bericht  FalconHorus wo jul 14, 2010 4:18 pm

Je hebt net een account aangemaakt en wil beginnen met spelen. Bedenk eerst welke nationaliteit en naam je wilt hebben in de RP. Iedere nationaliteit heeft een ander startpunt, maar de meeste hebben de mogelijkheid om o.a. in Boston te starten. Hieronder een overzicht waar je kan starten bij welke nationaliteit:

Brit: London, Portsmouth, Quebec of Boston.
Amerikaan: Boston, New York of Philadelphia
Indiaan: Indianen territorium
Piraat: Één van de wateren of Boston
Spanjaard: Één van de Spaanse kolonie-steden, St. Augustine of Boston
Frans: Quebec, Montreal, een Franse kolonie of Boston
Nederlander: New York, Albany of Boston


Als je een nationaliteit hebt gekozen ga je het 'forum' waar je de keuze uit hebt om te beginnen. Als Brit kan je bijvoorbeeld in London starten. Dan ga je naar 'Groot-Brittanië' toe en dan kies je het kopje 'London'. Maak dan een topic aan en beginnen maar!
Als je naar een andere stad wil dan moet je onder een ander kopje plaatsen. Gaat jou karakter bijvoorbeeld van London naar Portsmouth? Dan moet je in het topic bij London vertellen dat hij/zij richting Portsmouth reist. En als je dan bij Portsmouth begint moet je er aan komen lopen en niet al zijn!

Vraag: Maar wat als ik van Groot-Brittanië naar Amerika wil?
Heel simpel, je neemt de boot vanuit Portsmouth en dan vertel je de zeereis onder het kopje van 'de Atlantische Oceaan' onder Wateren. Als je aankomt, kom je aan in Boston, St. Augustine, Quebec, of één van de koloniën van Spanje of Frankrijk.

Ik hoop je genoeg ingelicht te hebben, vragen kun je altijd bij mij kwijt of op het forum melden.
Met vriendelijke groet,
FalconHorus
FalconHorus
FalconHorus
Admin

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 07-07-10

Karakter Beschrijving
Karakter Beschrijving:

https://revolutionairywar.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum